Nåt gick fel

Alltså, jag är ledig idag. Varför vaknar jag 4.57 då?

Nåväl, vaken och i behov av en bekvämlighetsinrättning. Bara att kliva upp och tända lilla lyktan och ge sig iväg ut.
3 grader varmt, duggregn och kolmörkt!
Väl inkommen igen känner jag hur kallt det är inne.
Lika bra att dra igång lite eldning i kaminen.
Och här sitter jag nu, eldar så det dånar och känner både trötthet och värme sprida sig.

Vilken tur att det är sovmorgon för jag kan gå och lägga mig igen.
Lagom när de flesta av er vräker täcket av kroppen och tvingar er ut
i morgonstressen. Jag slipper!

God morgon på er, hoppas att ni får en riktigt bra dag.

Bilden snodde jag.
Klicka på bilden så kommer du dit.
(Hoppas jag, ibland går det och ibland inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0