Les terribles jumeaux cuisine*

Närbo är svag för efterrätter, särskilt sådana här.



Då checkar han in på Den hemska tvillingens restaurang och beställer godsaker.
Och sen får tvillingen stå vid spisen och skapa. Odla frukter och bär.
Och göra choklad och sånt. Det svåraste är att få till vaniljfrön, det är ingen lek inte.

Men så blir han nöjd, glad, mätt och belåten också.

Pilsner å sin sida betraktar moloket regnet.

Och här skulle det ligga en bild på en katt men eftersom blogg.se och jag inte är helt överens om tagen så blir det ingen bild. Vilket just nu riskera att driva mig till vansinne.

Å andra sidan slipper ju ni, mina fina läsare, att titta på ännu en idolbild av en svart katt.

*Jo, jag vet att rubriken säger De hemska tvillingarnas kök men eftersom min franska inte förbättrats


Kommentarer
Postat av: Ännelaij

Det ser gott ut.

Väldans gott ut!

Rent ut sagt HIMMELSKT gott ut!

2009-10-18 @ 21:28:02
URL: http://bradag.blogspot.com
Postat av: Markattan

Jag skulle bra gärna vilja läsa vad Närbon har för kommentarer till den här desserten.



Markattan, lite nyfiken ju

2009-10-18 @ 21:33:18
URL: http://markattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0