Härtill nödd och tvungen

För att inte stackars Fasching ska bli helt knäckt så tänker jag publicera en bild på min kokboks pannkakssida. Varför kan man fråga sig men blir han lycklig av detta så visst.

Här kommer den.






Bonusmaterial



Och detta mina damer och herrar är ett historiskt ögonblick.
För första gången sen i söndagseftermiddag ligger dessa två katter
mindre än en halvmeter ifrån varandra utan att fräsa, morra eller klösa
mot den andre. Essi ligger högst upp och Pilsner en våning ner.
Tidigt i morgon ska Pilsner hälsa på veterinären som ska ta bort väsentliga
delar i hans manlighet. Kanske därför han låter Essi vara ifred?

Och egentligen skulle jag boka biljetter på tåg och flyg. Min yngste lille
tarm ska iväg till Barcelona och söka lyckan. Men jag kan inte!
Jo rent tekniskt kan jag naturligtvis, jag är ju inte pantad, men det bär emot.

När han kommer hem från bion finns ingen återvändo, då måste vi boka.
Och sen ska jag göra i ordning mitt sovrum! Ja alltså, när han åkt iväg på äventyret.

NU kan det fan inte misslyckas. Visst då?

Kommentarer
Postat av: JJ

Jaså!? Äntligen dags för lite hantverk....

Hoppas du får en present när det blir klart!

2009-10-08 @ 21:59:47
Postat av: Den hemska tvillingen

JJ; Ja äntligen! Presenter får jag i tid och otid så jag är inte orolig för den saken.

2009-10-08 @ 22:16:51
URL: http://theterribletwins.blogg.se/
Postat av: Ännelaij

Nu jästrans i mig anåda kommer ditt sovrum att bli renoverat så det står härliga till!

Jappsemensan det kommer det.



Kul, vi vill gäääääääärna se före och efter bilder så vi kan säga - Åååååååh, men vad fiiiiiiint!

Sedan kan vi gråta en liten skvätt i total home makeoveranda.



Lycka till

2009-10-09 @ 09:40:30
URL: http://bradag.blogspot.com
Postat av: Vem är jag

Barcelona! Vad ska han göra där?

Men du kanske kan berätta mer om det när vi ses på måndag.

Trevlig helg!

2009-10-09 @ 09:48:56
Postat av: Petronella

Jag vet en viss höglöpande dam härhemma som gärna skulle umgås med Pilsner. Hon är rätt övertydlig så att säga.

2009-10-09 @ 10:13:36
Postat av: Fasching

Ok. Jag ser din bild som undantaget som bekräftar regeln.

2009-10-09 @ 10:33:35
URL: http://www.faschingseskapader.blogspot.com
Postat av: wettexvärlden

Men se det löste sig väl till det bästa! Men behövde du skicka honom ända till Barcelona för att få ditt sovrum? Fast å andra sidan lär han inte stå i dörren rätt vad det är...

2009-10-09 @ 10:56:01
URL: http://wettexvarlden.wordpress.com
Postat av: Den hemska tvillingen

Ännelaij; Efterbilder kan det bli men några förebilder tror jag inte att jag kommer att presentera. Kanske några under-tidenbilder...eller ett hemproducerat filmklipp...Nä det blir det inte.



Vem är jag; Jag har inget val för ungen har bestämt sig. För honom är Barcelona paradiset på jorden. Och just nu är han så överjävligt happy att jag gladeligen skickar iväg honom. Mer om detta på måndag.



Petronella; It´s to late. 8.15 i morse försvann hans manlighet all världens väg och nu är han spak.



Fasching; Rena pannkakssida har nog inte skådats.



wettex; Kanske jag hinner renovera innan han hinner ta nästa flyg hem tänkte jag och då duger det ju inte att skicka ungen till Timrå. Då är han för snabbt hemma igen. Så Barcelona kändes som ett bra alternativ.

2009-10-09 @ 12:39:07
URL: http://theterribletwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0