Snart ledig

Å vad jag ser fram emot att den här dagen tar slut (och den har just börjat!) för först ska här arbetas och därefter ska det revytränas i SEX timmar. Ja men hur mycket ska en gammal, trött människa orka med?

Och det där revyrepandet....fjärilarna i magen börjar växa. Innan det är dags kommer jag att ha antagit formen av nån Lepidoptera gigantus och kan förmodligen flyga min väg. Å vilken skön tanke. Den sista utvägen kan vara att fälla ut vingarna och helt sonika fladdra iväg ut i solen. Men det kommer jag naturligtvis inte att göra. Jag kommer att minnas förra revyn och vilken fantastisk känsla det var efteråt och det enda man ville var att få gå upp på scen och köra hela grejen en gång till.

Men först alltså rejält med träning och en hel del jobb men också 4 lediga dagar att njuta av lugn och ro.

Och innan jag åker till stugan har jag en del paket att lägga på lådan.

Kommentarer
Postat av: Speja

Åh, revy. Det tycker jag verkar så himla roligt. Förstår att det måste vara en härlig känsla när man känner att det går hem hos publiken också. Lycka till med träningen och ha en fin helg!

2009-05-20 @ 09:04:05
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: strandskatan

Å, vad du är väl värd en skön ledighet efter jobb och allt "revyande" !

Njut av dina lediga dagar !

2009-05-20 @ 10:02:41
URL: http://gammeltacka.blogspot.com
Postat av: Den hemska tvillingen

Spejor och Strandskator, Kamrater; tack för hälsningar och det och sånt.

Jo jag är i stugan nu och njuter av ledighet. Känslan av att det ligger 4 lediga dagar framför är så härlig att jag håller upp den framför mig och njuter, njuter och njuter.

Hoppas att ni gör det samma.

2009-05-21 @ 08:20:08
URL: http://theterribletwins.blogg.se/
Postat av: Ännelaij

REVY!!!!!

Wow!

Vad roligt!

Sådant gillar jag.

(Ursäkta alla utropstecken)



:)

Lycka till!



/A

2009-05-21 @ 19:34:42
URL: http://bradag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0