29 maj

Revyn närmar sig med stormsteg och vi tränar som galna....en del av oss.
Andra gör väl så gott de kan men har så många andra aktiviteter som måste prioriteras.
Vilket betyder att repen blir en happening varenda gång. Vem kommer och vem kommer inte?
Vilka scener kan vi öva och vilka får vi skjuta på till "annan gång"?

Och det är rätt irriterande när man förberett sig och tränat in repliker men sen inte får fullfölja.

Min fråga är varför man anmäler sig för deltagande och sen inte kan delta? Lite trött på det här nu.


Kommentarer
Postat av: Markattan

Ja det är ruggigt kass. Ska det var så ska det, annars kan det vara liksom.



Men det går säkert bra ändå, det brukar det.



Markattan

2009-05-06 @ 00:23:51
URL: http://markattans.blogg.se/
Postat av: strandskatan

Nej, så får man inte göra mot sina kamrater !

En för alla och alla för en - the show must go on !



2009-05-06 @ 09:15:03
URL: http://gammeltacka.blogspot.com
Postat av: vem är jag

Ja, jag kan också bli lite irriterad, och förvånad, när dom inte gjort det man förväntat sig och det som behövs för att det ska flyta åtminstone någorlunda (typ övat på att sjunga låtarna, läst sina mail, tagit med sig den gällande versionen av sångtexten, meddelat att dom inte kan komma).

Men det är ändå kul! Och ni är så himla duktiga.

2009-05-06 @ 16:31:56
Postat av: Den hemska tvillingen

Tack för stödet, man kan ju lätt få för sig att man är gnällig. (Det har ju hänt om man säger så)



vem är jag; tycker du? Jag tycker att det hela är rätt kaosartat men det kanske ter sig på ett annat sätt från åskådarplats. Och jag är så imponerad av materialet, det håller hög klass och det kommer att bli suveränt bra när det väl är skarpt läge.

Och ikväll gick det faktiskt riktigt bra.

2009-05-06 @ 22:43:06
URL: http://theterribletwins.blogg.se/
Postat av: vem är jag

Ja, jag tycker faktiskt att ni är skitbra. Kanske inte vid vartenda kaosartat rep, men jag ser tydligt att det finns finfina förutsättningar för att det här ska bli superbra. Fast då måste ju alla träna på sina delar, förstås. Det är rätt så kaosartat just nu, men det är fortfarande flera rep kvar innan premiären. Som tur är...

2009-05-07 @ 10:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0