Tyskungen har lagt ner

...och det kunde ha blivit tomt som tusan.
Men han har den goda smaken att öppna det nya etablisemanget TheCritics istället.
Tack för det.

Nya fina möjligheter att hitta läsvärda bloggar.

Och jag vet en blogg som jag själv tänker tipsa kritikerna om...en alldeles vanlig, vardaglig blogg men med varmt och roligt innehåll...jag väntar dock några dagar tills ett och annat ordnat upp sig.

Nu godnatt för jag ska upp redan klockan 3.30 för att hämta barn på tåget....gääääsp!


Kommentarer
Postat av: Den Coola av De Fem

Ja, snyggsnyggsnygg. Och jag såg just på en IKEAreklam att man kan köpa ett citronträd för endast 149. Tror du man kan äta dom citronerna? Jag skulle då vilja ha ett träd. Tror du du kan köpa ett åt mig om du får dom pengarna? (A) (obs. (A) är en gubbe på msn. check it out.)

2009-03-16 @ 22:48:58
Postat av: markattan

tackar via mobilen.... Blir dyrt det här,

2009-03-16 @ 23:19:57
URL: http://markattans.blogg.se/
Postat av: Anonym

♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥



NY SIDA DÄR DU KAN FÅ GRATIS PRESENTKORT I VALFRIA BUTIKER (BLA. NELLY.COM)



det är mycket enklare än te.x gratismakeup och gratisbio,

men behöver inte alls lika mycket poäng som där.

och nu när sidan är så ny och det knappt finns så många medlemmar

är det mycket enklare att samla ihop poäng och få hem flera presentkort :)



, http://www.freestreet.se/?r=1461 !!



♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥



2009-03-16 @ 23:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0