Växtvärk

I den här takten har vi mogna tomater till frukost i morgon.



(Men som i alla trädgårdsprogram på tv har vi fuskat lite)

I övrigt; 2 dopp i sjön, 25 grader i vattnet, 8 tomatplantor satta i drivbänken, 2 individer less på jobb, 17 arbetsdagar kvar till semester. Som livet mest alltså.

Jo, har skaffat nytt bo till datorn! En röd, snygg väska som rymmer både dator, elkablar och andra gadgets tillhörande livets nödtorft. Jag nämner då mobilladdare till två olika telefoner, laddare till mp3-spelaren, kameran, usbkabel för överföring av bilder från kamera till dator samt en och annan publikation med varierande innehåll. Min dator nöjer sig inte med vad för trånga utrymmen som helst inte, den vill ha ett snyggt och ombonat hem där den kan känna sig trygg och säker.

Kommentarer
Postat av: Markattan

Snyggt syster, snyggt. Nu vill vi se väskan också, till datorn ju.



Markattan

2009-07-01 @ 23:32:18
URL: http://markattans.blogg.se/
Postat av: Ännelaij

Oj vad härligt det ser ut.

Själv äter jag inte tomater men jag gillar att odla dem.

Självklart ska datorer ha snygga bon det kräver dom.

Det har jag hört på nåt datorskvallerforum så du gör helt rätt.



/A

2009-07-02 @ 07:05:36
URL: http://bradag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0