Led-igt

Tack vare de ständiga väderomslagen värker mina leder (sa jag att jag ska bli mormor?) och jag sover inget vidare.
Det innebär att jag är trött som f-n.
Ska tratta i mig tons of Alvedon och försöka sova en skvätt.


Men innan dess; ni vet när man träffar på en människa som det bara klickar till med. En sån där som man kan prata om ALLT med och det känns som om man varit vänner for ever and ever fast man just träffas. En sån där som man nästan blir kär i. Och när man träffas nästa gång så tar samtalet vid där man slutade sist fast det kan vara 5 år sedan man sågs.
En sån tjej lärde jag känna för 8 år sedan (ungefär alltså) och vi jobbade ihop ett tag men sen gick vi skilda vägar. Vi har träffats sporadiskt och pratat med varandra per mail och telefon lite nu och då.
Hon ringde igår och var på hemmaplan för semester så jag struntade i kvalitets-tv och stack iväg till Alnö och träffade henne några timmar. Å det är så skönt att ha kompisar som henne.


Kommentarer
Postat av: wettexvärlden

En sån där har jag också. De är guld värda!



Krya på sig.

2009-07-22 @ 16:25:59
URL: http://wettexvarlden.wordpress.com/
Postat av: Markattan

Trevligt med goda vänner, oumbärligt helt och hållet.



Synd med värkande leder nu när det ska mormoras, du måste ju fixa det där om du ska kunna leka med barnbarn...



Markattan

2009-07-22 @ 18:29:37
URL: http://markattans.blogg.se/
Postat av: strandskatan

Min kropp värker också men det beror på att jag som bäst håller på att driva ut latmasken .... eller kan det vara för att jag har varit farmor i en massa år.

Du skall i alla fall vara rädd om dig om du känner av väder o så´n skit. Det är ju något helt annat.

En sådan vänskap som du beskriver är den rätta vänskapen ! Så skall det vara vänner emellen.

2009-07-22 @ 19:09:48
URL: http://gammeltacka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0