Kattresan del 7 - Nu ska vi visst flytta igen

Pilsner här. När man kommit sig tillrätta här i Oxelösund är det tydligen dags att ge sig ut på vägarna igen. Nu bär det av till något ställe som heter Sundsvall och en katt som heter Essi. Kan undra vad det är för en filur. Hoppas att hon är snäll och att hon tycker om mig.

Men vem kan motstå mig?



Inte värst många skulle jag tro. Men det visar sig och jag ska väl vara så snäll jag bara kan så ska det nog ordna sig.
Jag har förstått att det är många som vill hälsa på mig när jag kommer till det där stället där jag visst ska bo. Jag hoppas att de också ska vara snälla.

Men först ska vi alltså åka långt, långt, långt. Man får hoppas att mina människor inte blir åksjuka för då kan det ju bli jobbigt för en sån liten katt som jag.

Vi hörs när vi har kommit hem hörni, för nu måste jag faktiskt kolla hur det går med packningen.

Kommentarer
Postat av: Markattan

Pilsner, du får se till att Dht och Närbo inte äter en massa sliskiga saker i bilen, det blir man lätt åksjuk av.

Jag håller tummarna för att Essi är snäll emot dig.



Markattan

2009-07-31 @ 10:06:12
URL: http://markattans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men halleda en sån sötis!

2009-07-31 @ 15:54:34
URL: http://wettexvarlden.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0