3 graders skillnad

Trotsade blåsten och tog mig ett dopp idag. Badtemperaturen är 22 grader och därmed kan man bada.
Minnesgod läsare kommer ihåg att senast det badades i Den hemska tvillingens domäner var det 25 grader.
Alltså 3 grader lägre idag än då men upplevelsen tyder på att det var närmare 13 graders skillnad.

Tvingade mig i och sam en stund och efteråt är det ju så skönt, så skönt. Sol på bryggan att torka av (och för alldel lite blåst också) och skönt varm i kroppen som man blir efter en nedkylning. Nu har vi intagit middag och sitter på altanen och löser korsord (Närbo) och bloggar (jag).

Har faktiskt varit på auktion även idag. Tänkte skippa det men Närbo ville promt ha sällskap så jag offrade mig på villkor att vi inte satt där hela dagen. Ropade in ett sprojlans nytt strykjärn vilket behövs här i stugan samt en tavla till Ovala galleriet.

Thats all folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0