Och jag gjorde det!

Fortfarande sjukskriven som jag är har jag låtit hjärnan vila sen mitten av december.
Inget hindrar ju dock att man rör på sig, mer än den inneboende lättjan då förstås.
Jag övervann den, lättjan alltså, i morse efter ett hurtigt beslut redan i går kväll då nattlampan släcktes.
Så i morse steg jag upp klockan 7 och följde min närbo en bit på vägen till jobbet och
gick sedan hem och duschade. Det är ju inga stora bedrifter men man känner sig synnerligen
hurtig och duktig när man sätter sådan planer i verket.

Ska försöka göra om bravaden i morgon också. Men jag borde leta mig en bättre hemväg för
jisses vad dålig luft det är längs vägen jag gick hem. Så kanske blir det en lite längre runda
i morgon då jag går genom parken, allmänt kallad Busbacken. Den är hiskeligt brannt
och jag måste ju gå den uppför. Fast å andra sidan är det alltså renare luft där och det är ju
trevligt.

Ja det var väl altl från denna fronten, ni ser, det händer inte så mycket spännande i mitt liv
men det är jag i och för sig rätt nöjd med. Glad att det inte var 30 grader kallt här i morse. Brrr!


Kommentarer
Postat av: Markattan

Heja Heja. Dags att ta fram pjäxorna kanske och klämma lite lagg, föret kan det ju inte vara fel på så här års.



Markattan

2009-01-09 @ 07:05:42
URL: http://markattans.blogg.se/
Postat av: Den hemska tvillingene

Ha, pjäxor och lagg har jag inte ägt sen jag och Gustav Vasa körde Vasaloppet så det får nog räcka med raska promenader.



2009-01-09 @ 09:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0