Vad är det här för sjuka?

Har aldrig varit med om att inte kunna sova när jag är förkyld men nu går det inte alls. Kanske för att ryggen och lederna värker? Halsontet hålls i schack med Mucoangin. Smärtstillande halstabletter som det gjorts reklam för på tv och det funkar jättebra.

Melodifestivalen slut för ikväll tack och lov. Orkar fortfarande inte med Petra Mede. Kan nån förklara storheten för jag begriper den inte.

Tur att det finns böcker att ägna sig åt när det är skit på dumburken och man inte kan sova. 




                                                                                 




Köpte två böcker av Jonas Moström och fick en ljudbok av samme författare på köpet. Hans debutbok på skiva, Dödens pendel har jag inte lyssnat på än men läser just nu tvåan som heter Svart cirkel.



                                                                                 






Började i helt fel ände och läste trean först, skyller på förkylningen.
Den tredje heter Hjärtats mörker. Moström skriver lätt och med bra språk. Trevliga deckare i Sundsvallsmiljö, tredje boken utspelade sig i mitt eget område så där kände man igen .


                                                                                   

Nu tror jag att Alvedonet börjar verka så det är dags för mig att krypa ner mellan lakanen och försöka sova.
Natti natt

Kommentarer
Postat av: Markattan

Tur att det finns böcker, det är trevligt att ligga i bingen och läsa när det är det enda man orkar. Krya på dig, och du, om du väljer lite mer skrämmande litteratur kan du ju alltid skrämma skiten ur förkylningen, då pyser den nog snabbt iväg till bättre ställen.



Markattan

2009-03-01 @ 09:53:11
URL: http://markattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0