Ingen Uggla

Titta här nu! På måndag räknar jag kallt med att jag kan se igen för nu har Favoptic skickat mina glasögon.
Och bortskämd som jag är tycker jag att det är räligt trist att det inte bärs ut post på lördagar för då hade jag nog haft ett par på näsan nu. När jag är ute kan jag ju använda mina slipade solglasögon men det ser ju konstigt ut att ha dem på inne. Jag är ju inte Uggla precis.


Beställningar - Kompletta glasögon

OrderdatumBågeDatumStatus
2009-02-12Vipiteno2009-02-20Glasögonen skickade
2009-02-12Ferrara2009-02-21Glasögonen skickade


Hejs hopps på er

Kommentarer
Postat av: Markattan

Jaha, det blev två par brillor, ja då blir det till att se riktigt bra sen då. Konstigt att de skickar dem i två omgångar, en på fredag och en idag? Vad kan det bero på tro?



Markattan, som eventuellt orkar titta lite på melodifestivalen...

2009-02-21 @ 19:50:31
URL: http://markattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0