Åå så trött

I morse var det spännande, väntan på nya brillorna fortsätter dock. Och jag lovar att det är jätteansträngande att vänta. Vad gör man under tiden liksom? Näää det där med tålamod är inte min grej. Knappt 100 gånger, ungefär då, har jag loggat in hos brill-leverantören och kolla status. Ingen ändring, ett par ska postas till mig inom en vecka och ett par är under tillverkning. Men...det var ju exakt samma sak som i morse ju. Tror att de tagit det lugnt idag...och helt sonika tänkt att den där tvillingen behöver verkligen öva sig i konsten att vänta stilfullt...så hon får öva lite till.

Taskigt tycker jag. Och tröttsamt. Fast sanningen är ju den att det är jag som är otålig för jag gjorde beställningen i torsdagskväll och det är bara tisdag än så länge. Vad kan man begära? Och dessutom meddelar ju Favoptic att man har 1-2 veckors leveranstid så jag veeeeet att jag är kinkig. Men ändå liksom...det är jobbigt att vara utan glasögon och jag längtar ju så mycket.  Ska vi lämna det nu eller???

Kväll i sängen framför tv´n låter som en helt lysande idé. Så får det bli...så fort jag genomfört mitt löfte (självpåtaget) och tagit hand om disken...fast det inte var min tur!!! Vill nog ha en extra stjärna i himlen för den saken skull. Men närbon ska jobba lite här hemma framför jobbdatorn så då kan väl jag ta hand om disken tänkte jag....Nej, ni behöver inte säga det...jag vet, jag är en fin människa. Bara lite väl mycket martyr.




Kommentarer
Postat av: strandskatan

Hallå Martyren ! Hoppas att det blev en bra tv-kväll efter allt diskande.

Men snälla skicka inte hit mer snö !

Det har snöat i minst tre timmar och jag är så nöjd med de tre centimeter som har kommit .

2009-02-17 @ 22:52:06
Postat av: Den hemska tvillingen

Hmmm, nu måste det vara någon som skojar med Strandskatan för jag har inte skickat nån snö på bra länge.

Tv-kvällen blev sådär men det gjorde inte så mycket, jag somnade hela tiden och hann bara se att Wassberg fick vara kvar i Mästarnas mästare. Hurra, jag gillar Säcken!!

2009-02-18 @ 07:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0