Å så skönt

Läste igenom en del bloggar när jag kom hem från jobbet, fast jag borde laga mat. Det blir tacos idag!
Hamnde hos Tyskungen och såg att man kunde testa vilken blogg ens egen blogg mest liknar. Det hade Tyskungen gjort efter att ha ruttnat på att jämföras med Axel Schulman. Fast det visade sig att han skriver mer som BlondinBella. Stackars Klaus!

Och genast glömde jag bort middagen och gjorde en egen liten undersökning. Och jag måste smickra mig med att min blogg är lik en som är mycket bättre än hans look-a-like-blogg...

Ta daaaaa




Och hennes blogg gillar jag verkligen!!!


Men hallååå, hur går det med maten? Va? Va? VA?
Jag är ju egentligen jättehungrig men förvillades av mallighet en stund.

Hejs hopps


Kommentarer
Postat av: strandskatan

Jo, jag tackar jag ! Fast egentligen är jag inte förvånad !

2009-02-16 @ 18:03:00
URL: http://gammeltacka.blogspot.com
Postat av: strandskatan

Nää, det är nå´t lurt ! Jag blev en Vimmelmammabloggare jag med ! Det kan ju inte stämma !!

2009-02-16 @ 18:08:11
Postat av: Den hemska tvillingen

Joho då, det kan det säkert. För vi skriver ju om det vardagliga och de små sakerna som gör oss glada. Även om vi inte kan jämföra oss med Vimmelmamman i hennes svåra delar av livet, tack och lov. Så jag tycker att vi sträcker på oss och är lite stolta båda två.

2009-02-16 @ 19:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0