It's raining dogs

...för the cats ligger inne och gosar sig i sängen.




Essi som ligger längst upp håller sig på avstånd från den lille Pilsner*. Men ibland faller hon till föga och ger honom tillåtelse att vistas i närheten. Som idag, när regnet står som spön i backen, maten är uppäten och man har tröttnat på att morra.


Och ja, jag vet att påslakanen är skitfula. Här på landet är vi inte så noga.

* I själva verket är Essi och Pilsner tämligen jämnstora trots ålderskillnaden på nästan 2 år.

Kommentarer
Postat av: Vem är jag

Pilsner är den sötaste katt jag sett, och som jag skrev häromsistens i ett mail till tvillingen, så vill jag ha en sån katt. Nästa gång jag får plats för ny katt.

2009-08-18 @ 14:42:27
Postat av: Den hemska tvillingen

Vem är jag; Oj, har tvillingen fått mail? Det måste ju genast kollas upp.

2009-08-18 @ 14:44:41
URL: http://theterribletwins.blogg.se/
Postat av: Den hemska tvillingen

Vem är jag; Har svarat på ditt mail.

2009-08-18 @ 15:09:13
URL: http://theterribletwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0