Inga nyheter är också nyheter - tydligen

Har i arla morgonväkten surfat runt på landets tidningar, en del av dem, och finner att inget av värde har hänt.

Jo, samtliga skriver om Prinsessan Madeleins förlovning med Jonas. Och det enda jag tänker när jag läser rubrikerna är
"Stackars Daniel". Han står sig tydligen slätt i jämförelsen med drömprinsen Jonas. Och att Madde finner Jonas mer drömprinslik än Daniel är ju bra. Att kungen skulle favorisera honom tycker jag är mer trist.

Hur låter middagssamtalen på slottet när hela familjen är samlad? "Nej, men Daniel, vi tycker inte mer om Jonas än om dig, du ska inte bry dig om vad tidningarna skriver. Det är ju bara det att Jonas har ju ett "riktigt" jobb på en advokatfirma, det är ju lite annat det än att vara gymägare. Men vi tycker lika mycket om er båda två...sluta sura nu och skicka hit surkålen är du rar."

Och Jonas lyckades tydligen dessutom fixa en snyggare ring än vad Daniel kunde åstadkomma...åtminstone om man ska tro tidningarna.
Och det gör vi väl, allihop, eller?

(Eftersom det här inlägget inte har med sex att göra och inte länkar till en tidning med en geting som symbol ger jag mig den på att läsarantalet kommer att sjunka drastiskt idag. Och inte gör det mig nåt *sade hon bittert*. Är det bara min kropp ni är ute efter så kan det vara ;-)

Kommentarer
Postat av: fru furman

hihihihi, precis så där lät det nog på slottet!

2009-08-12 @ 13:51:39
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: Den hemska tvillingen

fru furman; Med tysk brytning.

2009-08-12 @ 14:29:28
URL: http://theterribletwins.blogg.se/
Postat av: Markattan

Med duschk brutning jaaaa



Markattan

2009-08-12 @ 18:15:09
URL: http://markattans.blogg.se/
Postat av: Ännelaij

hehehe..tur man slipper vara med under middagarna...eller..njae..vore nog intressant..och godare..kanske..än mina broccoligratänger.



Men du..alltså jag tror Daniel är en hingst i sängen...

flåsandas

Han ser mer...tja..sexig ut än denna dära Jonas.

Så nu fick du lite sex i din blogg.

Ropa bara på mig så kan jag skriva någon ekivok kommentar som ger dig massor av trafik till din blogg.



Näe..nu ska jag sluta schvamla och schova.

/A

2009-08-12 @ 21:47:04
URL: http://bradag.blogspot.com
Postat av: Den hemska tvillingen

Ännelaij; Har du inte somnat än? Det var ju länge sen jag läste att du skulle gå och lägga dig.

Men du, när läsarsiffrorna sjunker igen kan du få göra ett gästblogginlägg, nån riktigt smaskig sexnovell kanske...det borde ju locka ;-)

2009-08-12 @ 22:37:06
URL: http://theterribletwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0