Det regnar



Då är det gott att sitta inne och kura.


Kommentarer
Postat av: Vem är jag

Vilken vacker bild!

2009-08-01 @ 19:44:13
Postat av: Den hemska tvillingen

Vem är jag; Å tack, jag är i hemlighet rätt mallig över den där bilden för det är jag som tagit den. Den blev oväntat bra då det var rejäl skymning när jag tog den. Glittret i dropparna åstadkoms av blixten. Men jo, den blev fin. Tack igen.

2009-08-01 @ 20:13:35
URL: http://theterribletwins.blogg.se/
Postat av: Vem är jag

Du har all anledning att vara mallig, den är verkligen fin. Du kanske kan skicka in den till ST, dom har en tävling om bästa sommarbilden, har jag för mig. Skriv i så fall att det är blixten som skapar glittret, det gör det ju extra häftigt.

2009-08-01 @ 23:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0