Påsklovskontroll

Ätit ägg check
Ätit godis check (fast jag fick köpa mitt eget och det blev inte ens i äggform....utan i vanlig enkel påse!)
Ätit god mat check
Ätit sill och vitlöksströmming check
Druckit nubbe till sill och vitlöksströmming check
Sovit länge Nope
Läst böcker check
Lyssnat på böcker check
Varit i sommarstugan dubbelcheck
Bloggat check
Läst bloggar check
Suttit på balkongen och solat check
Fått obegriplig och obeskrivlig klåda på hela kroppen CHECK (fast den började före påsklovet och hålls nu i schack med hjälp av allergitabletter...men bara Gud vet vad jag kan tänkas vara överkänslig mot) (eller ja, jag vet en massa saker som jag är överkänslig mot....men det behöver vi inte gå in på nu.)


Inför jobbstart:

Packat rygga check
Klippt närbo check
Lagt fram kläder...Nope
Gjort lunchlåda check


Så, nu finns ingen återvändo, jag har bevisligen varit ledig och jag är tydligen mentalt förberedd på att jobba några få dagar innan jag får ledigt igen. Återstår bara att gå och lägga mig och sova min skönhetssömn och vacker har jag väl aldrig blivit beskylld för att vara så den måtte bli lång.

Ja men då så....då går jag väl då.....natti natti.....



Jag e törstig.....


Jag kan inte soooova......


Det kliar........


Godnatt då om det ska va så nödvändigt

Kommentarer
Postat av: peterA

Jäklarns vad du ändrar format på bloggen. Jag hinner inte med och blir nästintill åksjuk, lilla åkrädda jag ;)



Ett tips, läs Alfons Åberg. Han är grym på att hitta på saker som håller honom från sömnen. Pappa är grym som till slut somnar under soffan letandes efter...vad var'e nu igen...hmmm? Nallen? Vi läste den så ofta när tjejerna var små att de trodde att han hette Alfon Såver :)

2009-04-14 @ 22:31:28
URL: http://peterA.se
Postat av: Strandskatan

Allergiklåda - stackars Tvillingen då kan det inte vara lätt att komma till ro !

Godnatt på sig !

2009-04-14 @ 23:11:43
URL: http://gammeltacka.blogspot.com
Postat av: Markattan

Släkt med ett Babianarsle kanske? Inte vacker, Vafalls? Du är ju släkt med ett Babianarsle aka Markattan. Skitsnygg ju



Markattan

2009-04-14 @ 23:13:27
URL: http://markattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0