Enormt gröna fingrar

För en tid sedan publicerades på denna blogg fina bilder på tvillingens kaktus. MInns ni?
Äh, jag lämnar inget åt slumpen utan tar fram en av bilderna igen. Ja bara så att ni kommer ihåg och som jämförelsematerial.


Och igår hittade jag hos närbon bevis för att han har väldigt gröna fingrar han också! Perfect match om man uttrycker det så...Jo men människor med sådana uppenbara odlingstalanger måste ju passa bra ihop. Blir det tråkigt någon gång kan vi ju alltid förenas i vårt blomintresse.



Ja, en hel knopp har den! Fantastiskt resultat, GRATTIS käraste :-)



Ps. Det blev ingen stugtur igår, vi gör om försöket idag. Om Närbon inte läser det här innan det är dags för avfärd för då blir jag väl inlåst och hänvisad till skamvrån.

Kommentarer
Postat av: Markattan

Ja det var väldans vilken vacker knopp... Markattan ber att ödmjukt få framföra mina gratulationer och samtidigt göra klart att en sådan fin knopp knappast skådats förr.



Markattan

2009-04-12 @ 09:49:32
URL: http://markattans.blogg.se/
Postat av: Strandskatan

Ha,ha ! Ja,det är ju alldeles uppenbart att ni har mycket gemensamt och synbarligen bevisat att närbon, kaktusen menar jag, har en fin knopp !

Hoppas att han inte har låst in dig utan att du fått följa med på en utflykt till stugan efter detta avslöjande .

2009-04-12 @ 19:40:46
URL: http://gammeltacka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0