En dag

Ja, måndagen är nästan till ända och det är väl egentligen allt jag kan säga om det.
Den tog slut den här dagen också.

Att jag inte kan säga så mycket mer beror på att det jag håller på med på jobbet just nu är så sekretessbelagt och hyschigt att ni inte anar. Man kan lätt förledas att tro att den hemska tvillingen har en högt uppsatt position i samhället. Fel, inget kan vara mer felaktigt, men ändå inget jag kan berätta för er om.
Och tro mig, det är inget att vara ledsen över för saken är en ganska trist historia utan något större intresse för någon.
Inte ens jag är speciellt intresserad faktiskt.

Ja så var det med det.

Närbon har bytt däck. Det är väl det mest spännande som hänt i familjen idag. Fast då glömde jag bort att jag också bytt något. Jorå...jag har bytt sand i kattlådan. Vad så ni nu va?

Ja men det är ju det jag säger, mitt liv är spännande, avundsvärt och intressant.

Kommentarer
Postat av: Markattan

Fantastiskt ju, helt enkelt fantastiskt. Grattis till er båda. Bytt bytt kommer aldrig igen liksom



Markattan

2009-04-27 @ 22:28:04
URL: http://markattans.blogg.se/
Postat av: Strandskatan

Äsch, hemligt å ointressant! Berätta, berätta .. guuud vad spännande !

Nää, jag bara skojade - slut dig som en mussla !

Sommardäck och kattsand - vilken bra dag !







2009-04-27 @ 23:54:16
URL: http://gammeltacka.blogspot.com
Postat av: Den hemska tvillingen

Markattan...ja jag skulle nog också sätta stämpeln FANTASTISKT på denna dag och dessa göromål. Men så är mina dagar mestadels, fantastiska.



Strandskatan...Jo sommardäck går ju inte av för hackor liksom och kattsand är ju trevligt. Vad gör det då att jag inte kan berätta om min FANTASTISKA (se kommentar till Markattan) öden och äventyr på jobbet? Däcken och sanden överträffar det med hästlängder. (Kan något överträffa något annat med hästlängder?)

2009-04-28 @ 06:58:51
URL: http://theterribletwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0