Ångesten över

Nu har revygänget haft genomgång av samtliga nummer i akt 1 av den revy som går av stapeln på arbetsplatsen den 29 maj.
Jag skrev ju i förra inlägget om min ångest men det är borta och jag är fri, så härligt fri.
Två gånger körde vi igenom scenerna och min göteborska figur karskade upp sig ordentligt i sista omgången och drog ner skratt och applåder. Tror till och med att jag hörde lite visslingar bland all uppskattning.

Och det värmer gott och nu kan jag vara lugn för jag vet att jag kommer att göra den där killen bra, riktigt bra till och med.
Ja på amatörnivå alltså...eller?

Och Nemo, jag tänkte på dina ord innan jag gick upp på scenen. Och jag höll dem runt hjärtat och lät dem blåsa mod i mig och sen rockade jag röven av det hela....TACK för hjälpen.

Fick ett skämt med mig hem av den gamla klassiska göteborgshumorn....

Vet ni hur många tyskar det finns i Göteborg?

Gööör-many!

So long

Kommentarer
Postat av: Nemo

Gött jobbat! Kul att det funkade!

2009-04-23 @ 22:50:31
URL: http://12steg.blogspot.com/
Postat av: Markattan

Heja heja dht, var väl det jag visste.



Markattan

2009-04-24 @ 23:07:17
URL: http://markattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0