Så många tankar

Utlovade till en viss konsult lite mer kött på benen när det gäller min framtida verksamhet, just här och just ikväll...fast löften är väl till för att brytas och det gör jag nu. Och inte skäms jag heller.

Nej, tankearbetet är alltså inte färdigt. Fast en del har jag funderat på det här med att starta eget.
Så nu ska jag bara iväg på de där eländes enhetsdagarna och på onsdag, då ska kontakterna tas
med de "stationer" som jag klurat ut ska få äran att hjälpa mig.

Så, du får sjå dig någon vecka till min gode vän!

Helgen har förflutit i vackert väder och med svamputflykter. Mestadels soppar hittades men en och annan kantarell kunde läggas i korgen för vidare transport till stekpannan. Mycket sol och frisk luft har det blivit så nu är den här
människan rätt så trött och ska följaktligen traska till sängs.

Bara lite avundsjuk är jag på systers nya kisse. Så stor och pampig att jag bara vill haaaaa.
Får nog bli en liten visit framåt hösten så man får klappa på honom.

Hejs hopps

Kommentarer
Postat av: Markattan

Ja du och närbo är välkomna när som helst för kattklapp och titt. Men vänta till vi fått hem honom och han vant sig lite vid sin nya tillvaro.



Markattan

2008-09-08 @ 10:47:30
URL: http://markattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0