En bra dag

Vaknade med värre smärtor i revbenstrakten än väntat och inte har det blivit bättre av värktabletter.
Flexade ut strax efter lunch som intogs tillsammans med två vänner. Dessa tillhölls strängeligen att inte vara roliga men de misslyckades kapitalt. Det gjorde så förbenat ont att skratta att jag är rädd att jag inte uppfattades som mitt vanliga jag.

Därefter förlade jag den oväntat lediga eftermiddagen i horisontalläge hos en hyfsat nybliven mamma och det var välgörande för både revben och själ.

Både middag och kaffe fick jag och trevligt prat om ditten och datten. Sånt är en verklig lisa för själen och borde praktiseras betydligt oftare. Klippt blev jag också!

Kisse har varit ensam hela långa dagen och tycker att jag är extremt tråkig som sitter framför datorn istället för att klia henne bakom örat. Bäst sålunda att jag avslutar mitt bloggande och ägnar mig helt och hållet åt henne. Annars kanske hon hämnas genom att riva mig i natt när jag är helt värnlös!

So long


Kommentarer
Postat av: peterA

Du borde spärra in lymlarna! Eller låta dem i tusental springa över en klippa ut i havet i det årliga lymmeltåget ;)

2008-05-22 @ 23:05:58
URL: http://www.peterA.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0