Trött och less

Ombytta roller, idag är jag Syster Dyster. Sjuk igen och trött.
Katten har haft sönder duschväggen och karln lyckades jag göra sur redan vid frukost!

Skönt då att man får vara ensam (och begrunda sina synder) och va hur trött och less man vill.
Har sett ett stort antal Pimp my ride samt några avsnitt om hur att fostra sina hundar.
Hur korkade är människor? Varför skaffa djur för att behandla dem som människor?

Ska sova en stund nu och se om jag känner mig piggare eller åtmisntone på bättre humör.

Hejs hopps

Kommentarer
Postat av: Markattan

Usch och fy för vissa dagar. Hoppas du är piggare snart och att katt och karl hyfsar tonen då..

2008-03-24 @ 19:59:25
URL: http://markattans.blogg.se
Postat av: Mannen i den svarta hatten

Nu är jag lika dyster jag med... hade ett långt (!) och känslomässigt (!!) comment som försvann när min internetlina la ner när jag skickade kommentaren.
Så den fyndiga liknelsen av Måd som en som säljer sina tjänster till behövande till högsta pris... suck blev skjutet i sank... men så är livet. Hårt och skoningslöst... undrars just vad jag lärt mig av detta ;)
Kul att se twinsen blogga. Hajade inskinktivt vem som var vem, undrar vad det var ... fast konstigt vorere ju annars kanske :D
Lev väl båda två. Imponerande start!!!

2008-03-24 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0