Syster Yster...OJ!

Jaha, då var man officiellt utnämd till den gladare av oss och det kan väl stämma.
Våra föräldrar hade massor av historier om våra tidiga år då söstra mi alltid var ledsen och jag ständigt glad och tillfreds. Nu vill jag väl inte hävda att detta är ett tillstånd jag alltid befinner mig i. Lika euforiskt glad och lycklig som jag kan vara, lika förbannad och uppretad händer det att jag blir. Och de där egenskaperna, lyckan och ilskan är nog det som driver mig mest.

Och visst är det så att min kära syster är den klokare av oss (och yngst också) men jag är rätt smart jag med :-)
Min omgivning anser säkerligen att jag tar för mig duktigt och en hel massa önskar nog att jag skulle ta och placera mig i nåt hörn och hålla käften för en gångs skull men det blir ju så himla tyst om jag gör det! Så några sådana tankar har jag inte.

Tanken med den här bloggen är att vädra våra åsikter om ditten och datten som händer och sker. Fast ska man bli läst ska det visst helst handla om mode eller sex...kanske inte våra favoritämnen!

Goafton hälsar Yster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0