Kisse e borta :-(

En hel vecka i stugan och idag försvann kissen Essi.
Hon släpptes ut i morse efter att som vanligt tillbringat natten mellan husses och mattes huvudkuddar
och sen dess har hon inte synts till.
Hon är inte van att vara ute och har hittills inte varit så vidlyftig i sina turer så vi befarar det värsta.
Fast det är klart att katten kan ha hittat på egna äventyr och inte känner sig färdig att gå hem än.
Eller så har hon blivit rädd för något och ligger och trycker och kommer jamandes framåt natten.
Eller så har det faktiskt hänt henne något och vi får aldrig veta vad!

Ja det är bara att vänta och se. Fast inte är det roligt inte.

Nåväl, på onsdag är det dags för diplomeringen! Då har jag genomgått coachkursen och får förhoppningsvis mitt diplom. Därefter är det dags att dra igång sin egen lilla verksamhet och se om man kan få några klienter! Spännande.
Så kära vänner, håll tummarna både för framgångar vad gäller diplomering och ett rikhaltigt antal kommande klienter samt för kissens snara återkomst.

Jag är bara i stan en kort stund för att tvätta, sen bär det av till stugan och kattletandet igen.

Lev väl

Kommentarer
Postat av: Markattan

Katten är ju hemma nu igen, skönt tycker en kattägd Markatta. Vad gäller diplom är jag säker på att det är i hamn redan nu och då kan man ju tänka sig att kunderna/klienterna står i farstun på den nyöppnade mottagningen. Och som ju alla vet, när man talar om trollen....

2008-06-23 @ 00:15:33
URL: http://markattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0