Fenomen

Upplever att hjärnan lever i sirap, allt går trögt och jag orkar inte med för många intryck på en gång.
Ett telefonsamtal och jag blir alldeles matt. En blogg och sen måste hjärnan vila.
Det funkar inte att få sammanhanget i en text utan stor ansträngning. Är det detta som kallas att bli utbränd?
Nej, tror inte att jag är helt utbränd men möjligen lite svedd i kanten.
Så jag ska leta fram den mentala solkrämen och sätta mig under det mentala solparasollet och ta det lugnt.
Läsa är nog ingen idé att försöka med så jag får väl roa mig med att stirra rätt ut i luften. Tur att TV tillhandahåller en hel del tankebefriande program man kan slötitta på.

Och här går gränsen för vad jag orkar få ur mig idag. Håll till godo.


Kommentarer
Postat av: Markattan

Passa dig så att du inte blir plattnäst, det har hänt mindre stressade!



Markattan önskar god bättring

2008-12-11 @ 16:19:38
URL: http://markattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0