Färdigslöat

Nu är sommarsemestern slut och det får bli lite mer fart på den här bloggen.

Idag flyttade vi hem både oss och liten kisse. Nu ligger hon under soffan och saknar sork- och råttjakterna.
Och i morgon återgår livet till det normala med tidiga morgnar, jobb och trevliga arbetskamrater.
Ingen son finns här nu när skolan ska börja eftersom han bestämt sig för att jobba istället. Tur för honom att han har en far med egen firma :-)

Och nu är det dags för mig att påbörja min egen verksamhet med coaching och sånt. En hektisk höst blir det säkerligen.

Sista semesterveckan har lederna mina börjat värka och just nu mår jag rätt kass. Dessutom har jag fått huvudvärk så nu är det bara en dusch som återstår innan jag ska hoppa i bingen och sova mig frisk och pigg.
I morgon ska jag gå och se på Mamma Mia om jag orkar men efter det blir det mer skrivet. Om det blir intressantare än det här återstår att se.

Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0