Yrsel

Idag har varit en jobbig dag eftersom jag varit yr ungefär hela dagen.
Konstiga flimmer framför ögonen och en väldig yrsel då och då. Men förmodligen beror det på trötthet och den går ju att sova bort, så det ska jag idag.

Dagen fick ju förstås börja med telefonsamtal till 18-åringarna med de största grattishälsningar man kan tänka sig. Därpå inhandlades present till Anna men present till Pär kvarstår. Var nere i stan med närbon under lunchen men inte ens samtal till barnens far lyckades lösa problemet. Måste alltså fixas under morgondagen! Jobbigt!

Tre möten under dagen och de innebär ju onekligen ett visst brott i den stora tristess som i övrigt råder. Och i morgon är det dags för lönesamtal. Förväntar mig inte ett öre så blir jag inte besviken men möjligen glatt överraskad! Har heller inte förberett mig eftersom jag inte har så värst många argument att komma med. Det är nackdelen med att sitta som facklig och ha full insyn i processen. Jaja, det blir som det blir!

Ska med närbon och tvätta bilen strax, avslutar därför med glatt hurra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0