Teknikens under!

Jodå, jag hann allt med en tur till Kjell och fick en ny spelare, av en annan modell för det kändes som att jag och Sansa Express inte hade något mer att säga varandra.
Så nu står den nya på laddning och jag väntar spänt på att få använda den.

Och som ännu ett plus för dagen kan nämnas att sonens telefon som tappades bort, förmodades vara stulen, idag återvände till sin rättmätige ägare! En klasskamrat hade hittat den, tagit hand om den och lämnade den till Johannes idag. Fröjd och jubel, där sparades en slant. (Undrar just vad modern ska göra med den?)

Och mer än så blev det inte idag då jag är trött och trött och ännu tröttare.

Lev väl önskar Tvilling ett

Kommentarer
Postat av: peterA

Allt löser sig till det bästa sa han som stavade lösöre fel :)

Men du, aktarej så inte skattmasen pungslår dig på skatt på förtjänsten. Antingen inkomst av tjänst eftersom det ju var en bedrift att erbjuda en ny telefon, eller spelskatt eftersom du hade tur som en enögd när han fick tebaka telefonen ;)

2008-04-28 @ 20:17:23
URL: http://www.petera.se
Postat av: Tvilling ett

Skattmasen och jag är också vänner.
Han kommer att ge mig en liten nätt dusör i slutet av juni så han gillar nog mig.

2008-04-29 @ 08:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0