Rock your body yeahh

Låg och lyssnade på ett program på P1 igår innan jag somnade.
Det handlade om musik och tid.
Man pratade bland annat om ifall människan är den enda varelsen som kan hålla takten.
Det är hon inte visste en av de medverkande att berätta.

Ett klipp på youtube hade valsat runt även i forskarvärlden och visar att även andra arter kan...

Dra på volymen och kolla in den här pippin...



Svänger störtskönt ju!

Affärsplanen? Ja men snälla nån, jag har ju planterat kattmynta, blåbär och vitlök, eldat skräp och njutit av solen. Kan väl inte hinna med allt heller?

Kommentarer
Postat av: strandskatan

Herregud vilken skön pippi ... (har förresten varit på konsert med dottern en gång i tiden och sett backstreetarna live .. hi,hi).

Å du vet väl att man tänker fantastiskt bra under tiden som kroppen jobbar i trädgården ... kommer att bli en affärsplan som heter duga ... jodå så är det !

2009-09-21 @ 09:36:09
URL: http://gammeltacka.blogspot.com
Postat av: Ännelaij

åh planterat vitlök.

Då är man ALLTID ursäktad oavsett vad man har för göromål...nästan..

Vitlök är ju såååååå...sååååååååå...såååååååååå..SÅÅÅÅÅÅÅ nödvändigt!

Det bara måste man ha.

Lika viktigt som vatten..eller mnja.nästan.

Du är ursäktad.



/Bossen hihi

2009-09-21 @ 12:14:26
URL: http://bradag.blogspot.com
Postat av: Den hemska tvillingen

Strandskatan; Ja ens barn har en tendens att få en att vidga vyerna. Och ja, man tänker bra när man håller till i trädgården och jobbar.



Bossen Ännelaij; vitlök är mums.

2009-09-21 @ 22:03:42
URL: http://theterribletwins.blogg.se/
Postat av: oj

hahaha... den är ju bara inte sann!

helt fantastisk ju :)

Blir så glad av den att jag också vill ha den på min blogg! Jupp, så nu har jag den med. Och jag länkar till dig också, hoppas det är ok, säg bara till annars. Vi känner ju inte varann men jag brukar kika in här lite då och då - alltid lika trevligt!

och du, lycka till med ditt affärsprojekt, det låter spännande :)

2009-09-23 @ 11:06:37
URL: http://oojojoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0