Vad har jag gett mig in på?

Jag är rätt slut efter en dag på jobbet och 4,5 timmars revyrep på det.
Och missade i min paradroll.
Helvetes djävlar.
Ursäkta språket.

Jag kan replikerna,
jag har storyn,
pauseringen,
betoningarna,
rörelserna
RUBBET

och likt förbannat blir det helt svart från tid till annan.
Och jag VET att på fredag, när det smäller och gäller, då får jag tid att tänka efter för publiken kommer att skratta.
Men det grämer mig så ofantligt att jag inte sätter den där figuren.....

Skit också!

Kommentarer
Postat av: strandskatan

Jösses, vad jag skulle vilja se dig göra "figuren"!

Du kommer säkert att göra succé på fredag.

2009-05-26 @ 22:20:01
URL: http://gammeltacka.blogspot.com
Postat av: Anonym

Strandskatan; Tack, vi håller tummarna även för det tycker jag.

Och vem vet, kanske figuren kommer att synas som ett youtube-klipp inom kort? Vi får se...

2009-05-27 @ 06:44:35
Postat av: Nemo

Andas. Andas djupt och länge. Fokusera på luften som kommer ut och in genom din näsa....



Tack för halsbandet btw. Härlig lyster på pärlorna!

2009-05-27 @ 07:05:05
URL: http://12steg.blogspot.com/
Postat av: Den hemska tvillingen

Nemo; Andas in...andas ut...koncentration på luften som genomströmmar näsan...Roger that!



Vassego...hoppas det blir till glädje. Ser fram emot en bild på dig och pärlorna :-)

2009-05-27 @ 08:37:20
URL: http://theterribletwins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kommer att gå bra, och om du tappar bort dig, det gör inget. De som ev sitter och har åsikter kan ju äntra scenen och göra det bättre själva... Men allvarligt, så där känns det ju alltid inför, när man är där är man så laddad och på G så då kommer det av sig självt. Lycka till!



Markattan sitter och håller tummarnan hela tiden

2009-05-27 @ 12:17:17
Postat av: Ännelaij

Det kommer att gå bra.

Om man missar något på repet så brukar premiären gå desto bättre.

:)



Lycka till

/A

2009-05-29 @ 12:23:11
URL: http://bradag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0