Det sprack hörni

Min hypotes, mitt forskningsprojekt, min baby gick åt pipsvängen.
Det räcker väl med att konstatera det va?

Nähä, ni vill ha statistiken också...

Ok, 35 besökare varav en, säger en enda futtig en, kom in via Expressen och då alls inte genom de där sexfantasilänkarna utan via ett inlägg om att Hanna Widell varit inblandad i något litet fjuttigt flygdrama.

Så en läsare är lite sensationslysten och 34 läsare är mer intresserade av tomatodling, råttjakt, cykelturer och Tito Beltran. Guuud vilka tråkiga liv ni måtte ha.

Men om det är ok för er så fortsätter vi på det spåret. Det kommer under dagen att bli någon söt liten barnhistoria ur Den hemska tvillingens liv.
Vi kommer också att öppna en högst tillfällig filial till det, på sin tid så populära radioprogrammet Besökstid. Ett program där man kunde skicka krya-på-dig-hälsningar till folk som var sjuka.

Men först frukost!

Kommentarer
Postat av: strandskatan

Där ser du ! Och inte har jag ett tråkigt liv ... inte alls ! Men fantasier va ? Vad är det att komma med !

2009-08-14 @ 09:50:21
URL: http://gammeltacka.blogspot.com
Postat av: Den hemska tvillingen

Strandskatan; Nej, det har vi ju förstått, att i strandskateboet händer det spännande saker.

2009-08-14 @ 09:56:06
URL: http://theterribletwins.blogg.se/
Postat av: Vem är jag

Jag som trodde så säkert att ditt forskningsprojekt skulle bevisa din tes. Verkligen överraskande att det inte funkade!

Jo, och lite tråkigt får jag nog erkänna att jag har det emellanåt här vid min arbetsplats... Det är inte full fart, precis.

Så då är det ju tur att du varit så flitig på sista tiden. Varje gång jag kollar är det flera nya inlägg! Imponerande.

Besökstid? Okey... ska bli spännande att se hur filialen utvecklar sig.



2009-08-14 @ 10:06:15
Postat av: Den hemska tvillingen

Vem är jag; Ja det verkar som om jag inte gör annat än sitter här och bloggar. Men nu håller Närbo på att jaga ut mig för att vi ska testa någon helvetesmaskin (hans namn inte mitt).

Så jag blir väl borta en stund men återkommer så fort han vänder bort blicken och jag kan smita in igen.



NÄR kommer du och kikar på Pilsner?

2009-08-14 @ 10:14:41
URL: http://theterribletwins.blogg.se/
Postat av: Ännelaij

hmm..synd ang. forskningsprojektet.

Det där med söta barnhistorier det kommer att dra folk!

Och om du tillägger (jaja, en vit lögn? men wtf du tjänar kosing eller får trafik iaf) att du är gravid, samt skriver ned din förlossningsberättelse då kommer din blogg snart gå om Blondinbellas!



Dagens outfit är också ett hett tips.

Och vad du shoppat denna vecka.



Jag tror på dig!

Din blogg är på väg att bli STOR!

Och jag känner dig!

..aja..bara via webben men ändå.

Snacka om att jag kommer åka snålskjut på ditt kändisskap..

hehe



/A

2009-08-14 @ 10:38:51
URL: http://bradag.blogspot.com
Postat av: Den hemska tvillingen

Ännelaij; Japp så kommer det att bli...och du känner mig...

Fast den där kosingen som jag ska tjäna...när kommer den liksom?



Men att jag skulle vara gravid...Nä så grova lögner kör jag inte med, det får faktiskt räcka att jag har en gravid dotter. Drar inte det folk så kan jag inte hjälpa varesig det eller dem.

2009-08-14 @ 11:07:29
URL: http://theterribletwins.blogg.se/
Postat av: Speja

Ah, det var ju en besvikelse...men du ska vara glad för att vi tråkmånsar finns - vi dras ju till varandra;)



Lycka till med utvecklandet av bloggen och ha en fin helg!

2009-08-14 @ 11:41:27
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: Den hemska tvillingen

Speja; Nja, någon besvikelse är det ju inte. Jag har min lilla trogna läsarskara och jag är rätt glad att jag får fortsätta att skriva mina små vardagliga betraktelser. Hade ju varit hemskt om jag skulle behöva sadla om och bli sexnovellskribent istället.



Och ha en fin helg du också.

2009-08-14 @ 14:03:45
URL: http://theterribletwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0