Klart som korvspad

Läser Galaxer i mina målarbraxer och får hela sammanhanget klart för mig. Hon har en x-svägerska som gjort så här.
Och för dig som inte orkar trycka på länkarna...Sök på Google Bilder och skriv in ditt födelsedatum. Andra bilden du får träff på visar din framtid.

Och jag gjorde det och finner att jag är universums mittpunkt, den som allt cirklar runt.
Ja men kolla själv då....





Ja ok då, jag snodde första bilden jag fick träff på...men tvåan och ALLA andra bilder handlade ju bara om fotboll...



Är för otränad för en fotbollskarriär och för gammal för att bli fotbollshustru...eller är Posh på väg att lämna David???

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Vilka bra bilder du fick!

Den första var ju jätterolig. :)

2009-04-01 @ 20:57:58
URL: http://ufo-fiffi.blogspot.com
Postat av: Den hemska tvillingen

Ja jag tyckte att den passade min ödmjukhet på ett fint sätt.

2009-04-01 @ 21:37:56
URL: http://theterribletwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0