Well, it´s saturday night

Många tankar idag! Har ägnat mig åt att stryka en hel hoper med skjortor samtidigt som jag tittade på veckans avsnitt av So you think you can dance! Fascinerande att folk ställer upp. Beundrar deras mod och drivkraft för där går en gräns för mig. Eller den gränsen har jag nog långt tidigare. Möjligen beroende på att jag är väl medveten om mina starka och svaga sidor.

Har funderat på det här med att dra igång coachandet på allvar fast i liten, trygg skala. Ska ta och kontakta skatten för att kolla vad som gäller och se om jag kan börja redan nu. Tanken är att "praktisera" på egen hand innan det bli diplomering för att öva och se om det kan finnas kundunderlag. Det kittlar i magen för jag VET att detta kan jag bli tillfreds med. Jag VET (= känner) att jag kan bli framgångsrik på det här området.

Och kan jag möjligen hitta ett sätt att coacha på nätet? Bara för mitt höga nöjes skull? Skulle vara häftig att se om det funkar och om jag bidrar på det sätt som jag tror. Hmm, blir nog mer tankar under morgondagen.

För övrigt har jag hållit mig ifrån radio och andra masskommunikationsmedel (bortsett från menlös tv-underhållning) och därmed inte retat upp mig på politikers dumhet.

Delar en flaska vin med min älskade och måste sluta skriva nu så att jag får några droppar till.
Lev väl


Kommentarer
Postat av: yazmina

trevlig kväll :)

2008-03-29 @ 21:51:06
URL: http://yazmina.blogg.se
Postat av: Markattan

Hm, ja det borde väl gå, så duktig som du är, kanske ska du kolla in de där betaltelefontjänsterna. Vanligen använda av medier, tarootolkare och sexarbetare men det finns ju även sånt som coaching. //Markattan

2008-03-29 @ 22:55:12
URL: http://markattans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0