Hallå, är ni kvar?

När man tittar ut genom fönstren här i Sundsvall ser man....INGENTING....och det gjorde man inte igår heller.
Det är bara en tjock grå vägg att stirra på. Normalt kan jag se till havet, normalt ser jag en bit ner på gatan, normalt ser jag parkeringen nedanför huset....men nu är det bara grått.

Skriver detta inlägg för att förvissa mig om att världen är kvar i allt det gråa. För att jag ska få svar krävs det kommentarer på inlägget.

Snälla, bekräfta att det fortfarande finns männskligt liv utanför min lägenhet för annars tror jag på allvar att nån har snott resten av världen!

Och varför var det ingen som snodde mig och min närbo isåfall? Är det här ett skoj på nåt vis? Överraskningsfest på gång? Eller är vi inte önskvärda? HALLÅÅÅÅÅ, var äääär ni?????

Kommentarer
Postat av: Markattan

Lugn och fin nu, säkert bara någon som vill bädda in er i en extratjock, grå filt en stund innan våren kommer på allvar. Vi är kvar, sitter här på västkusten och väntar på besked av vikt... Och Atlas mår finfint, ska få sig lite elbehandling till kvällen bara..



Markattan

2009-03-05 @ 08:01:36
URL: http://markattans.blogg.se/
Postat av: Den hemskt oroliga tvillingen

Besked av vikt??? Har du ställt dig på vågen och vågar inte titta (Hahahaha) eller är det något av större vikt du syftar på??? Månne om Markattan ska umgås med Atlas långt mer än avsett framöver???

Håller alla tillgängliga tummar...

2009-03-05 @ 10:14:58
Postat av: Markattan

Hade det nu varit frågan om ett viktbesked så hade jag skrivit att jag väntar på besked om vikt, inte av vikt...



Markattan även kallad Viktigpetter

2009-03-05 @ 12:45:32
URL: http://markattans.blogg.se/
Postat av: strandskatan

Check,check, jorden anropar ! Joo, det funkar !

Norra Bohuslän och den vimsiga Strandskatan är kvar !

Hoppas att du kommer ut ur dimman snart !

2009-03-05 @ 13:23:16
URL: http://gammeltacka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0