Silvriga guldkanter

Har av den snälla Markattan erhållit fina armband för att jag hasplade ur  mig en del som sätter guldkant på tillvaron.

Kolla vad fina de är och så snygg tvillingens arm blev!




Även skattmasen hade glädjande besked i min brevlåda idag. Tvillingen ser fram emot en tämligen rejäl dusör. En nätt liten summa som jag ska bära med glädje i mitt hjärta. Och en del av slanten är redan intecknad, den ska användas till ett beställt lapptäcke.

Ja, så på postfronten finns inget att klaga på.

Kommentarer
Postat av: Markattan

Ja det ser ju fint ut på Tvillingens arm. Var så god.



Markattan

2009-03-31 @ 19:27:22
URL: http://markattans.blogg.se/
Postat av: strandskatan

Så går vi omkring med den snälla Markattans fina alster både du och jag - Fiiint !

Prisad vare Gud - här kommer skatteåterbäringen (eller hur det nu de säger).

Positivt är det i alla fall !



2009-03-31 @ 21:22:03
URL: http://gammeltacka.blogspot.com
Postat av: Anonym

Mycket välkommet och positivt, både armband och skatteåterbäring.

2009-03-31 @ 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0