Säljes!

Obetydligt begagnad 17-åring säljes.
Bra pris vid snabb affär.

Mailsvar till [email protected]





Och för er som undrar vad han gjort för att rendera detta inlägg....alls ingenting, det var just det.
De mest använda svaret från hans sida är;
"Jaaaaaaaaaaaa jag skaaaaaaaaaaaaaaaa, tjata fan inte så inihelvete, äru helt djävla pucko elle."

Tröst till er med yngre barn, vid den tid de har lärt sig de här orden är man så härdad att man inte längre reagerar på deras taskiga vokabulär. Språkbruket framstår som helt normalt.

Kommentarer
Postat av: Markattan

Det låter som om en straffkommendering till Moster Markatta är av nöden. Skicka hit odygdspåsen så ska han få se på bullar, andra alltså. Och Atlas är för tillfället ur funktion, åtminstone för 17-åriga gäster...



Markattan

2009-03-24 @ 21:17:49
URL: http://markattans.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Jag har 5 år kvar tills min största är 17.

Kan man få PRAO-plats hos dig?

Eller kanske vinna nåt du vill bli av med i en tävling? ;)

2009-03-24 @ 21:19:26
URL: http://ufo-fiffi.blogspot.com
Postat av: strandskatan

Sluta tilltala, sluta svara på tilltal, sluta laga mat,låt disken välla över på diskbänken, sluta tvätta, hoppa ur skorna innanför ytterdörren,låt smutstvätten ligga i en hög på golvet och låt blöta handdukar ligga och mögla !

Effektivt ?

Njaae, tveksamt - men gossen lär bli fundersam .

Lycka till !

Strandskatan som har "praktiserat"



2009-03-24 @ 22:00:15
URL: http://gammeltacka.blogspot.com
Postat av: Den hemska tvillingen

Markattan: Han kommer med vändande post. Måste bara hitta en kartong stor nog att rymma en dylig odygdspåse.



Fiffi: Du är välkommen på PRAO, ta med öronproppar och ett stort tålamod. Och tanken slog mig faktiskt att anordna en liten tävling. Även jag hade kunnat ha fem paket att lotta ut :-)



Strandskatan: Tro för allt i världen inte att jag gjorde det som skulle göras. Men inte höll jag truten. Idag ska han iväg till praktiken i annan stad så de närmaste två därpå följande dagarna ska moderna ägna åt att i lugn och ro slipa på taktiken. Tack för tips och tröst.

2009-03-25 @ 06:39:23
URL: http://theterribletwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0