Fredag

Hej hopp, har som kanske observerats legat lågt ett tag. Har ägnat tiden åt andras bloggar och känt lite prestationsångest.
Å det finns så många fina skribenter där ute, roliga, kvicka, allmängiltiga, i tiden...och så jag då...som inte kan komma på så mycket kul att skriva om. Somliga uppfinner ju dessutom nya sätt att blogga...som den goda Markattan. Jag är faktiskt väldigt imponerad av detta och tycker att det är kul att kunna höra kattan läsa sina inslag.

Och andra är fiffiga och anordnar tävlingar...där en viss tvilling faktiskt vann!!!!

Fast man vet aldrig vad som händer under dagen, massor man kan blogga om förmodligen.
Och om jag inte hittar ett bra ämne så utlovas en bild på gårdagens outfit!
Ja men nu var jag ju lite rolig ändå. Det kunde man kanske göra något av?

Ha det så bra och var rädda om er...alla mina trogna läsare.
(Fast de flesta av er är förfärande skrala på att kommentera :-)

Kommentarer
Postat av: Markattan

Markattan ber att få gratulera till vinsten och passar också på att tacka för beröm och länk. Jag tycker ju själv att idén är rätt god så ju mer publicitet desto roligare.



Markattan

2009-03-20 @ 07:29:16
URL: http://markattans.blogg.se/
Postat av: strandskatan

Jag som trodde att du var uppslukad av arbetet i "allmänhetens tjänst" eller repeterade det stora "framförandet" !

Prestationsångest ? Kom igen - vi sitter ju bara här och väntar helt kravlöst !

Outfit- låter spännande !

Här blir det kort-kort som gäller idag . Bilbesiktningen, vet du .

God fredag !

2009-03-20 @ 10:32:36
URL: http://gammeltacka.blogspot.com
Postat av: Fiffi

Oooooooh så dumt att känna prestationsångest... Snälla, gör inte det. Om vi alla gick och jämförde oss med dom bästa skulle det aldrig bli nåt skrivet.

Då skulle man krypa tillbaka under stenen och somna om direkt.

2009-03-20 @ 10:41:21
URL: http://ufo-fiffi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0