Snart klara

Vi har ägnat hela dagen åt att få växthusgrunden i balans. Oj vilket jobb för två amatörer att få allt i våg och lod, men till sist lyckades vi. Nästa steg är att få dit glasrutorna och då visar det sig verkligen om dagens möda  haft effekt. Om allt är som det ska kommer det att gå enkelt att få dit alla rutorna. Om vi däremot fått något skevt visar det sig omedlebart tror jag.

Och fågelskyddet över jordgubbslandet är på plats nästan helt och hållet. Men än finns inga bär så det är ingen panik. Mer nät ska inhandlas i veckan och sen får blommorna bli kart som får bli bär så fort de vill.

Helgen är över och jag hoppas att den varit lika skön för dig som den varit för mig. Och jag hoppas att den kommande veckan blir bra.

Take care


Kommentarer
Postat av: Markattan

Och jag hoppas att du haft en ok dag på jobbet...



Markattan

2009-06-22 @ 19:48:30
URL: http://markattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0