Oj oj oj

Vet ni, i morgon ska jag på partaj. En vanlig sketen onsdag....men oj så skoj.
För vet ni, att jag ska få se revyn inspelad på dvd. Och det är en proffsig produktion, inga amatörer som filmat utan kunnigt folk.

Lite mat blir det och lite medhavt vin (skattemedel ska inte användas till rusdrycker) och så blir det filmtajm.
Och planering av höstens releasefest då kollegerna får möjlighet att köpa skivan. Jag hoppas minsann att revyrävarna får lägga vantarna på varsitt ex redan i morgon.

Och jag ser så fram emot morgondagen att jag nästan blir lite fundersam. Minns ni känslan när man var barn och väntade på födelsedag eller julafton? Den där spända förväntan på något roligt. Så känns det när jag tänker på onsdagens kalas men så tänker jag att vad som helst kan hinna hända innan jag sitter där och glor på mig själv.
Varför är jag sån?  Tja, inte vet jag men nu är det dags att natta och sova skönhetssömn. Och det sker i stugan, i ron och friden. Det är så tyst här att man kan höra hjärtat slå.

Kommentarer
Postat av: Markattan

Åh gud vad jag blir avundsjuk för den tystnaden och ron. Igen blir jag avis, förut var det fina datorn och nu det här.

Inte så att jag missunnar dig allt gott men... Nåja jag grabbar väl tag i en random nesse och sätter sta och gosar istället....



Markattan

2009-06-16 @ 22:47:04
URL: http://markattans.blogg.se/
Postat av: Den hemska tvillingen

Ja det blir ju jag lite avis på. En liten nesse att gosa med, det skulle sitta fint. Vår lilla nessa håller sig på sin kant och sitter i fönstren och bevakar reviret.



Men du, dator kan du också skaffa dig. Den här är köpt på MediaMarkt genom ett superbra erbjudande och det är mina ord, inte MediaMarkt´s. 30 månader räntefritt och utan aviavgift eller uppläggningskostnader. Datorns pris delat med 30, rätt upp och ner. Och det tror jag att du kan skaka fram. Tystnaden får du komma upp och belyssna, det kan du behöva. Ta med en nesse i väskan och kom.

2009-06-16 @ 23:05:57
URL: http://theterribletwins.blogg.se/
Postat av: strandskatan

Den där ljuvliga tystnaden väntar mig också snart.

Som jag väntar på den !

Det där partajet du skall ha i kväll med film och allt det tror jag blir en riktig höjdare.

Hoppas att filmen hamnar på YouTube så att vi får se anledningen till att du fick en "Oscar" !

Ha en riktigt trevlig dag och afton i goda vänners lag !

2009-06-17 @ 08:42:46
URL: http://gammeltacka.blogspot.com
Postat av: Ännelaij

Vad roligt med både inspelning och partaj!

:)

Det blir säkert en bra dag och kväll.



Lugn och ro det är ovärderligt.

Ha det bra



/A

2009-06-17 @ 14:57:45
URL: http://bradag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0