Ibland överträffar man sig själv

Jaha, så var dagen över och jag kan bara nöjt konstatera att mina kolleger hade rätt. Vi var för djävla bra.
Det var bra rakt av, ingen "gjorde bort sig", inga fatala missar, utan bara hög kvalla rätt igenom.
Och filmen var bra, lite låg ljudvolym på sina ställen men fullt hörbart ändå.

Så småningom kan man möjligen se delar av revyn här på bloggen men jag vet inte när.

Hade en trevlig lunch idag, men en av mina bästa vänner. Han hade varit på intervju för att fantastiskt jobb. Jag håller mina tummar för att han får det. Passade också på att upplysa honom om att OM han får det behöver han en chefssekreterare och coach, en perfekt kombo alltså. Han korrigerade mig och talade om att nu för tiden heter det faktiskt chefsassistent..Jaha, jag tabbade mig direkt alltså. Ingen chans att man får det jobbet om man säger så.

Dagen till ära hade han satt på sig glasögon istället för linser och det får man säga var till hans fördel. Han var skitsnygg helt enkelt.

Dagens inlägg lämnar inga garantier när det gäller stavning...det går liksom bara runt i huvudet. Men om det är någon gång man får berusa sig är det när man går på premiär och det har jag ju gjort idag. Nu ska jag sova....Höres mer i morgon kan jag tro.

Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är förvånad? Inte jag iallafall, klart att det var busbra. Ser fram emot en revytittning.



Kamraten torde göra ett fatalt misstag om han inte tar med dig som assistent och coach. Men det lär han ju bli varse vad det lider.



Markattan

2009-06-18 @ 10:09:02
Postat av: Den hemska tvillingen

Haha, Nja, kamraten vet mycket väl vad jag går för så det är nog inget misstag alls. Kanske snarare skulle vara ett misstag att "ta med mig".



Revytittning låter nog vänta på sig men det kommer kära syster, var lugn för det.

2009-06-18 @ 10:31:22
Postat av: Den hemska tvillingen

Haha, Nja, kamraten vet mycket väl vad jag går för så det är nog inget misstag alls. Kanske snarare skulle vara ett misstag att "ta med mig".



Revytittning låter nog vänta på sig men det kommer kära syster, var lugn för det.

2009-06-18 @ 10:32:24
URL: http://theterribletwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0