Bloggpromenaden

Jag är en samlare, och samlar bloggadresser, ställen jag vill besöka varje dag.
De ligger som favoriter och jag tar promenaden i samma ordning varje dag. Ibland blir det en utflykt till någon annan adress när någon länkat till något som intresserar.

Tidigare fick Närbo fungera som mecenat som tillhandahöll sin bärbara när promenaden skulle gå av stapeln. När jag skaffade egen dator importerade jag mina favoriter från Närbons dator till min egen skönhet. Men det la sig i omvänd ordning.

Jag vet att jag med lätthet kan ändra ordningen men jag gör det inte, nu går jag "baklänges". Och det funkar det också.

Nu ska jag emellertid gå rättfram och ge mig ut för att fixa med växthuset.

Ha det gott även denna dag av midsommarhelgen.

Kommentarer
Postat av: Markattan

Och när ungefär får man se en liten glimt av växthuset i vardande?



Undrar nyfikna Markattan

2009-06-20 @ 17:02:29
URL: http://markattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0