Kattresan del 1

Idag är dagen då jag träffar Pilsner för första gången.
Tanken var att det skulle ske ikväll men eftersom Närbo är en påhittig kille så stack vi sent igårkväll.
Vi har kört hela natten från Sundsvall till syster nere i Västergötland (Västra Götaland dårå) och var framme 9.15.

Men eftersom vi smög iväg hemligt för att överraska syster och söt halva så kunde jag ju inte blogga längs vägen. Alltså inga initierade rapporter från själva resan.

Men här är vi nu och Pilsner är så rackarns söt att hjärtat smälter. Han tycker om både mig och Närbo så jag hyser gott hopp om att allt kommer att fungera ypperligt. Men kissen Essi har inte sagt sitt än så vi får se hur det går.

Pilsners lille bror  är också mycket söt och rar men har som livsuppgift att tigga mat när vi andra äter. Inte undra på att han väger mer än storebror.

Fler rapporter kommer när jag har piggat på mig.


Kommentarer
Postat av: Ännelaij

Klart att katten var söt.

Sådana fina föräldrar som han har, markattan och söta halvan....

..eller ja...styvföräldrar då.



Vad spännande jag ser väldigt mycket framemot att läsa om kattäventyret.



Kör försiktigt både hem och med Markattan.



/A

Ps

Kommentarsfunktionen hos blogg.se verkar strula

Ds

2009-07-26 @ 15:48:16
URL: http://bradag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0