Datorboet

Här är den, endast för din skull kära Markatta, väskan som Dator bor i när jag inte använder den.



Snygg va? Från Golla som gör snygga grejer men borde fundera lite mer på sin hemsida för den var ingen hit.



Så här ombonat är det inne i boet. Lägg särskilt märke till de två ytterfacken.

Både jag och Dator är nöjda

Lev väl

Ps. Uteblivna kommentarer från Den hemska tvillingen beror uteslutande på att jag så här års mestadels håller till i trädgården och slåss med mygg, knott och svier (eller hur det stavas) och badar och bygger växthus och sånt ni vet.
När jag kommer in är jag så trött att jag knappt orkar borsta tänderna. Men det gör jag ändå, jag prioriterar det framför att kommentera lika frekvent som jag brukar. Jag läser dock fortfarande.

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Den lilla bilden på väskan är lite läskig tycker jag... Jag är trött och snurrig i skallen och ser bara en hudflängd stor fisk (eller krokodil kanske) med en stor rostig spik mellan framtänderna.

Solsting?

2009-07-02 @ 23:49:23
URL: http://ufo-fiffi.blogspot.com
Postat av: Markattan

Tack så mycket. Snyggt och trevligt för tekniken att få sova i.



Håller med om undre bilden, den ser ut som en död fisk. Fast man fattar ju vad det är ju.



Markattan

2009-07-03 @ 00:33:19
URL: http://markattans.blogg.se/
Postat av: Den hemska tvillingen

Jo men det är en stor fisk som jag dödade med bara händerna under en av simturerna nere i sjön.

Det är den berömda flott-tjärnshajen det där.



Nee skojar bara med er, det är en konstigt tagen bild på gadgetfacken i boet. Men jag ser det ni ser fast först nu när ni påtalat det. Är ingen vidare fotograf men bra på hattifnattar.

2009-07-03 @ 07:06:47
URL: http://theterribletwins.blogg.se/
Postat av: Ännelaij

Vilken fin väska!



Jag tycker inte alls nedre bilden på väskan ser ut som en fisk.

Vad taskiga de andra är.

Hmmmm...



Det ser ju mer ut som en dragqueen mussla!

Ju.



Jag blev biten igår av ett eländes djur.

Inget svi utan något annat som jag inte vet vad de heter men vi kan kalla den för Torsten.



Ha det bra bland växter och annat.

/A

2009-07-03 @ 07:50:15
URL: http://bradag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0