Med nya märken på näsan

Första paret är hemma, glasögonen sitter där de ska och jag ser igen.
Andra paret beräknas ankomma tvillingens brevlåda i morgon.
Och som av en händelse kommer jag att befinna mig hemma under den tid som paketet levereras.

Jo, för jag har en trevlig lunchdejt att se fram emot och den kommer att gå av stapeln på nån sylta nära mitt hem. Vad passar då bättre än att vittja postlådan när man ändå är i trakterna? Inte mycket va?

Och i morgon är också dagen då jag ska få mitt nya lönebesked och det är ju sällsamt spännande.

Tisdagen bjuder även på träff med sonens handledare på skolan, en kille jag enbart pratat med i telefon hitills. Ska bli intressant att se om han motsvarar min telefonbild av honom. Och om han ser så gravallvarlig ut som han låter när jag pratar med honom...

Eventuella stavfel får läsaren ha överseende med för nu är jag trött så att ögonen går i kors och fingrarna jobbar knappt alls. Och hur åtgärdas det bäst? Jo med sömn....god natt alltså och sov gott.

Den hemskt trötta tvillingen

Kommentarer
Postat av: peterA

Jag släcker själv alldeles strax, inbjuder dig till en fjompig utmaning innan dess. Kolla på http://www.petera.se/blog/utmaning-i-oppenhet



Vi ses!

2009-02-24 @ 21:44:34
URL: http://peterA.se
Postat av: Speja

Nämen, god natt redan. Jag som precis ramlade in här;) Får väl återkomma då.

2009-02-25 @ 13:00:33
URL: http://spejasprov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0