Jag skulle ju

...skriva ett smart inlägg om gruppdynamik och ledarskap idag efter en rejält häftig (jorå peter, vi kan på kassan också) genomgång av genomförd medarbetarundersökning med resultat KATASTROFDÅLIGA siffror för chefen.

Men min dator hade slarvat bort sin IP-adress och trots att snälla svåger hjälpte mig att leta så var den helt väck.
Och utan IP-adress inget surfande, inget bloggande och inget emessenande. (att använda MSN om du inte förstod)
Och när datorn hittade den där bortslarvade adressen så upptäckte mina ögon och min hjärna att jag är väldigt trött så jag nöjer mig med att meddela det...att IP-adressen var borta men har hittat hem nu, så att ingen behöver undra, menar jag.

Sov gott då
Och om du händelsevis är IP-adress här i huset så ser du till att hålla dig hemma nu, färdigsprunget i cyberspace för din del idag. Basta!

(Undrar just vad han gjorde när han inte var här och tillät mig kontakt med bloggar och annat kul? Idéer någon?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0