Mammas fröjd och glädje

I ett samtal via MSN med dottern skröt jag över mitt stora antal besökare idag. (Ska jag säga det en gång till?)

Jag konstaterade dock att detta är ett högst tillfälligt tillstånd och fick genast tröst av dottern

Den hemska tvillingen säger:

Ja men det är ju bara idag

I morgon är jag glömd

Den hemska tvillingens dotter säger:

haha ja kanske det.. men jag har hört att det suger att vara kändis så..

Klok flicka det där....Kan undra vem hon brås på?

Men så här i slutet på dagen vill jag ändå passa på att tacka
A) min galenskap som kom väl till pass,
B) Mona som korat mig till "norra Sveriges största jävla galning"
och
C) alla er som varit här och läst något litet inlägg.
Om några av er kommer tillbaka ska ni veta att jag blir väldigt glad och kommer ni inte så tack för den här tiden, det var kul så länge det varade.


Kommentarer
Postat av: Markattan

Ja hon är en klok dotter, vem det än är av dem.



Markattan

2009-08-05 @ 07:57:25
URL: http://markattans.blogg.se/
Postat av: Vem är jag

God morgon och grattis till din verkligt fina utnämning! Måste vara fantastiskt att vara så känd, om än för en dag eller två.

Norra Sveriges största jävla galning - du, det är fint det. Det är ju dessutom en titel som det finns mycket konkurrens till, så den är inte lätt att erövra!

Jag blir förstås lite avundsjuk. Men glad för din skull, så klart!



2009-08-05 @ 08:23:38
Postat av: Den hemska tvillingen

Markattan; Det är dotter nummer två, lilla kolabönan du vet.



Vem är jag; Tack, jag är hemskt smickrad. Och du och jag måtte haft fel under alla de här åren :-)

2009-08-05 @ 08:57:14
URL: http://theterribletwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0