Flyttar tillbaka

Jaha då, en hel natt fick jag minsann njuta av ensamhet, att sträcka ut hela mig i hela sängen.
Kisse höll mig sällskap men gillar inget vidare att sova i sängen så hon gick strax och la sig i sin fåtölj.

Och så blev det morgon och min fina tvillingflicka ringde och meddelade att hon och brorsan hade för
avsikt att komma och besöka modern och ta emot försenade födelsedagspresenter.

Så jag får flytta till Närbon igen. Ett evigt rännande här tycker jag.
Tur att det är nära, för jag behöver ju bara traska över vinden så är jag framme.


Men ÄNDÅ liksom!


Och sen, när man tittar på dem så kommer man ju på att man kan gå hur långt som helst för de här ungarna.
Dom är ju hur fina som helst och dom är mina!


Tillsammans

 och var för sig


Fina va? Mina ungar...ja två av dem iallafall.

Kommentarer
Postat av: Markattan

Dålig pli på den där kullen tror jag. Eller är det en jävulsk konspiration dem emellan tro. Projekt se till att mamma aldrig får en lugn stund...



Markattan anar ugglor

2009-04-17 @ 20:51:37
URL: http://markattans.blogg.se/
Postat av: Markattan

Nämen är detta Per Pelle Persan Persikan? Och lilla Anna Pannan? VA? Hur har det gått till? Hur är det möjligt? Vad hände?

Och hur gammal är jag på en skala?

Pelle, hur går det med skyttet, får moster ett vildsvin på sitt bord snart?



Markattan, moster ibland

2009-04-17 @ 22:24:13
URL: http://markattans.blogg.se/
Postat av: Den hemska tvillingen

Jadu, detta är Pärsikan...Jo men han stavar ju sitt namn med ä. Och som bonus nuförtiden även rättvänt. När han var lite yngre skrev han det för det mesta Räp...och det var ju sött det också

Och så är det Långa Anna (Lilla farbron ville inte vara med på bild) och hon har ju alltid haft fördelen att hon kan skriva sitt namn både fram- och baklänges utan att det märks någon skillnad.

2009-04-18 @ 06:55:35
URL: http://theterribletwins.blogg.se/
Postat av: strandskatan

En hel natt fick du i alla fall. Inte illa !

Det kommer att gå längre och längre tid mellan besöken.

Så fina "avlägg" kommer snart någon annan än du att få njuta av - så passa på.







2009-04-18 @ 11:03:17
URL: http://gammeltacka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0